Harbers-Paul bestaat omdat zeven vrienden in 1982 besloten samen iets groters te bouwen. Bij de families Harbers en Paul werd al langer op kleine schaal gebouwd, maar dit was het moment waarop het serieus werd.
De eerste wagen kwam tot stand in een loods "Op 't Zand", met hulp van familie en buren uit de buurt. Die aanpak is nooit veranderd: de betrokkenheid en gezelligheid zitten er nog altijd diep in.
Alle ontwerpen komen uit eigen kring. Dat leverde mooie resultaten op, waaronder Herfsttooi (2008), goed voor een eerste juryprijs. App! (2013), een idee van de jeugd, liet zien dat er volop ruimte is voor nieuwe generaties.
Harbers-Paul is inmiddels een groep van jong en oud. Vanaf 2026 bouwen ze in een eigen hal aan de Corsolaan.
Adres: Corsolaan